اصول اساسی قانون جذب در قرآن

Wiki Article

به طور کلی اگر می خواهید با استفاده از قانون جذب خواسته هایتان را در زندگی متجلی کنید، باید با شدت و قدرت بالا و مدت زمان طولانی و تکرار زیاد، ارتعاش خواسته و هدف تان را به کائنات ارسال کنید.

یکی از قدرتمندترین و موثرترین راهها برای جذب خواسته و هدفتان از طریق قانون جذب، قدرت کلام و حرف هایتان است.

شما یاد خواهید گرفت که چطور از مغزتان استفاده کنید، ارتعاشی با شدت و قدرت مناسب بفرستید و خواسته هایتان را سرانجام بعد از گذشت زمانی، وارد زندگیتان کنید.

عالیه من و همسرم بسیار به این قانون ایمان داریم و مدام داریم به رویاهامون می رسیم زندگی الانمون نتیجه رویاها و خیالبافی های عمیق دوران کودکیمون تا الان هست و الان هم مدام به صورت مستمر عمیقا هرروز به هر چی که می خوایم فکر می کنیم و بدون داشتن شرایطش برامون اتفاق می افته خیلی جدی راجع بهش صحبت می کنیم و اصلا تمسخر دیگران برامون اهمیت نداره یک جمله طلایی که همسرم خیلی جدی روزی چندبار تو شرایط مختلف به کارمی بره جمله ما پولداریم هر چی بخوایم میخریم هست که یه حقوق کارمندی رو برامون کنفیکن می کنه و لحظه ای هم تو دلمون نه شک داریم نه خودمون رو گول می زنیم کاملا جدی هستیم پس عمل کنید نتیجه می گیرید ۱_هر شب بهش فکر کنید و به تصویر بکشید

بسیار خوب پس در شرایطی که جهان درگیر ویروسی کشنده مانند کرونا شد باید چه کار کند؟ از نظر این افراد بیماری درون ذهن ماست پس کرونا از طریق ذهن منتقل می‌شود و اگر به آن فکر نکنیم بیمار نمی‌شویم پس به واکسن هم نیاز نداریم!

علاوه بر استفاده از این تکنیک ها برای رسیدن به سلامتی، باید غذاهای سالم بخورید، به طور منظم ورزش کنید و نگرش مثبت خود را به زندگی حفظ کنید.

تکنیک های قانون جذب منظم مانند تجسم، باور، اعتقاد راسخ و سپاسگزار بودن می توانند سلامتی شما را بهبود ببخشند.

یکی دیگر از روش های جذب خواسته ها از طریق کائنات این است که باید افکار مثبت را جایگزین افکار منفی کنید.

هر چیزی در دنیا یک کشش مغناطیسی مخصوص به خود را دارد که ارتعاشات مشابه را به سمت خود می کشاند.

روش های زیادی برای کنترل قانون جذب کلام خود وجود دارد که همه ترین آنها عبارت است از :

شما با قدرت کلامی که دارید می توانید درخواست خود را به کائنات بدهید، حرف زدن باعث می‌شود در خواستی که به کائنات می‌دهید دقیق تر و واضح تر منتقل شود. قدرت کلام تان را مثل افکارتان در اختیار بگیرید و راجب تمام خواسته و اهدافی که دارید با خودتان یا دیگران حرف بزنید .

پس خواسته های بزرگ تان را مو به مو و با تمام جزئیات بخواهید و برای رسیدن به آنها یک زمان تعیین کنید. زمانی که برای خواسته هایتان تعیین می کنید باید به زمان حال باشد.

من یک سال برای گرفتن جواب در یکی از کشورهای اروپایی در دعا بودم و هر شب سر یک ساعت مشخص دعا میکردم و اون لحظه احساس خوبی هم داشتم و حتی چیزهایی هم دریافت میکردم حتی از خداوند خواستم که پرونده من گم شود و به موقع نمایان بشه و همین اتفاق افتاد وکیلم زنگ زد و‌ گفت اتفاق عجیبی افتاده و پرونده شما گم شده و من فقط لبخند زدم و به خدای خودم گفتم خیلی کارت درسته .

شما فقط فکر می کنید که احساس تان خوب بوده است، اگر واقعاً احساس خوبی در خودتان ایجاد شده باشد قطعاً نتایج فوق العاده ای در زندگیتان خواهید گرفت، اما دلیل اینکه خیلی از افراد به خواسته و اهدافشان نمی رسند این است که نمی‌توانند احساساتشان را کنترل کننده .

Report this wiki page